X
شنبه, ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ ۰۷:۴۴ ۱۷۸
چچ
بیانیه راهبرد مشارکت عمومی

بیانیه راهبرد مشارکت عمومی

طبق بند 2 ماده 9 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره 2227221 مورخ 1399/02/21، شهروندان حق دارند تا سیاست ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات بیان نمایند.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی خدمات با کیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید.

چشم انداز سازمانی ما آن است که همواره به عنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جهموری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد. هر سازمانی در راستای تحقق اهداف،اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد.

بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل تعاملات دوسویه، انتخاب راهبردهای ارائه خدمت سخت و ناممکن می گردد.

به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید.

سازمانی در ارائه خدمات موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادها و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چارچوب قانون اتخاذ نماید. در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد بر خود الزام می داند نظرها، انتقادات و پیشنهادات آحاد مردم به ویژه از سوی نخبگان، متخصصان، صاحب نظران مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید.

این سازمان کلیه مقررات صادره خود اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت دو هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی،نسبت به اطلاع و سپس ابلاغ اقدام می نماید.

شهروندان گرامی و دستگاه های اجرایی می توانند از طریق منوی " تماس با ما "، صفحه انتقادات و پیشنهادها ما را از نظرات سازنده خود اگاه نمایند.

آدرس کوتاه شده:
پربازدیدترین مطالب راهنمای خدمات، فرآیندها و فرمهای سازمانی
No Cache
Generate time: 1.630128065745
Query time: 0.96182441711426